Helgen

Nu har jag inte hunnit med att skriva på ett tag, så jag tänkte passa på nu att skriva ner lite vad som har hänt i helgen.

I fredags tog jag och Adrian tåget till Hova - där mamma hämtade upp oss. Senare på kvällen blev det lite Idol och lite chips m.m.

lördagen var vi bjudna på dop (mitt kusin-barn Maja). Här är några bilder från dopet:
     
Jättefint dop var det. Med guld/vitt prinsesstema.
Adrian hittade en liten kille på dopet, som var nästan lika busig som han:)

När vi kom tillbaka till Gullspång, tog vi det lite lugnt, spelade kort och Tabu:  som faktiskt var ganska roligt:)

söndagen, ville Adrian gå ut i skogen och plocka svamp, och det gjorde vi.
Ca 4 kg kantareller blev det...


Sen tog vi tåget hem till Lidköping igen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla Engström

Kul att hitta den här bloggen! Visste inte att du hade en blogg!!!

2010-10-24 @ 11:47:56
Postat av: marie

Hejsan



Vet du vart tårtorna är gjorda?? vilket företag eller om dom gjorde dom själva...

då jag ska döpa min dotter i närheten av hova och är ute efter just guldkronor på tårtan.



tack på förhand.

svara gärna i ett mail

mvh M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0