Böcker...

Det var längesen nu som jag läste en bok. Jag har faktiskt varit lite "allergisk" mot böcker efter skolan, känner jag. Vi hade så mycket att läsa under de tre åren, så det blev verkligen för mycket! En stor del av böckerna var ju faktiskt väldigt intressanta, medan man fick tvinga sig igenom vissa av dem...

Nu känner jag i alla fall att det är dags att köpa in lite nya böcker, att ha på kvällarna. Jag hittade en sida där man kunde registrera sig, ge betyg till de böcker man läst, och sen fick man personliga bok-tips. Här är sidan: Bok.nu 

Jag kollade runt bland de boktips jag fick och överväger nu att köpa några av dessa:

      

Ps. Tar gärna emot kommentarer om någon läst någon av böckerna, eller andra tips på bra böcker!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har bara läst Sushi för nybörjare och rekommenderar varmt alla Marian Keyes-böcker :) Eller ja, de senaste är inte det bästa jag har läst, men iallafall Sushi och Änglar och När Lucy Sullivan skulle gifta sig och de tidigare böckerna :)

2010-09-28 @ 16:11:47
URL: http://wonderdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0