Sd igen...

Jag tänkte inte skriva mer om politik och valet, hade jag tänkt. Men det är ju det alla pratar om nu hela tiden, och som man ser överallt!

Jag blir trött på prat om att SD är mobbade och diskriminerade! Jag håller absolut med i att vi är ett demokratiskt land där alla har samma värde, och alla har rätt att uttrycka sin åsikt, även sd. Vad många däremot, med rätt tycker jag, reagerar och protesterar emot är att ett parti som inte är demokratiska, och i vars ögon alla inte alls har samma värde och rättigheter, som bedriver hets mot folkgrupp: NU SITTER I RIKSDAGEN!
Min grundtanke är att jorden är lika mycket allas, att alla ska få bo i vilket land de vill, och att vi sedan TILLSAMMANS löser problemen.

Självklart skall nu debatten tas med SD när det har blivit så här, tycker jag. Och jag hoppas verkligen att resten av partierna kan få dem, och de som röstat på dem, att öppna ögonen för vad de vill göra med Sverige!
Jag tror att det är många som inte är alls insatta egentligen, som röstat.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0